Piratpartiet och Sverigedemokraterna

Jag skriver bara det här korta om Piratpartiet och Sverigedemokraterna. De verkar inte vara särskilt allvarliga partier.
Piratpartiet har knappt någon plan för Sverige alls och de tycker tydligen att teknik är svaret på allt. Deras huvudfråga, att piratkopiering ska tillåtas håller jag inte heller med om. Om man jobbat hårt med något ska man få betalt för det. Folk ska inte kunna lyssna på ens musik eller kolla på ens film utan att betala något, det tycker jag är stöld.
Sverigedemokraterna är ett så tydligt rasistiskt parti att jag bara... Blää. Och de säger att de inte är ett rasistiskt parti, även om de inte är det är de emot ett mångkulturellt samhälle och det tycker jag är en väldigt dum och extremt gammaldags åsikt. Man ska ta chansen att lära sig från nya kulturer, inte stänga ute allt nytt och fortsätta vara ett instängt samhälle!
Synd att så många verkligen röstar på Sverigedemokraterna...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sverigedemokraterna är verkligen blää. :P



2010-09-15 @ 09:02:46
URL: http://feliciabacklundskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0